ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

  • slide4

    slide1

  • slide3

    slide2

  • slide2

    slide3

  • slide1

    slide4

YOGA

 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ:  55' ** 300-400 KCAL

To σύστημα yoga works συνδυάζει 3 είδη yoga. Την ζωντάνια της ashtanga yoga, την ροή της viny yoga και την ευθυγράμμιση που είναι απαραίτητη σε κάθε asana και χαρακτηρίζει  την iyengar yoga. Δυναμικό μάθημα που απευθύνεται σε όλα τα επίπεδα και σε όλες τις ηλικίες.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO

ZUMBA

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 55' ** 500-600 ΚCAL

Για πρώτη φορά…ο χορός που έγινε μόδα. Ο πιο ευχάριστος και δραστικός τρόπος για να γυμναστείτε και να κάψετε θερμίδες συνδυάζοντας αεροβικές ασκήσεις με Latin ρυθμούς. Η zumba® έχει κατακλύσει τα γυμναστήρια και τις σχολές χορού όλου του κόσμου.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO

ΜΟDO BARS

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 55' ** 400-500 κcal

Το όνομα τα λέει όλα. Δύναμη POWER ,ενέργεια, στάση, επιτυχία, πάθος, πρόκληση!!! Δυναμικό πρόγραμμα με μπάρες και ελεύθερα βάρη. Ένα μάθημα διαφορετικό που συστήνεται σε όσους αναζητούν περισσότερη ένταση!!!

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO

BRAZILIAN HIPS

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 30' * 200-300 kcal

Πρόγραμμα 30’ για όσους και όσες επιθυμούν σύσφιξη, ανόρθωση και τόνωση των γλουτών. Αποτελείται από ειδικά μελετημένες ασκήσεις που δυναμώνουν τα πόδια, γλουτούς και παράλληλα βοηθάνε στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO

ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ - ΡΑΧΙΑΙΟΙ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 30' * 250-300 kcal 

Για όσους επιζητούν γρήγορα αποτελέσματα. Μισάωρο πρόγραμμα αποκλειστικά για κοιλιά και ράχη. Για γερή μέση χωρίς πόνους και επίπεδη κοιλιά.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO

TOTAL BODY

 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 55΄** 350-450 kcal

Ένα από τα πιο ολοκληρωμένα προγράμματα μυϊκής ενδυνάμωσης για την απόκτηση και την διατήρηση της ορθής στάσης του σώματος. Ενδείκνυται για όλα τα επίπεδα φυσικής κατάστασης.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO

TRX

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 55΄ *** 400-500 kcal

H νέα τάση στον χώρο του fitness!!! Προπόνηση αντιστάσεων μόνο με το βάρος του σώματος και των ειδικών ιμάντων. Ένα πρόγραμμα που συνδυάζει δύναμη και εκρηκτικότητα. Άκρως αποτελεσματικό.!

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO

FIGHT

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 55΄***650-750 kcal

Το FIGHT είναι το απόλυτο πρόγραμμα που συνδυάζει τις πολεμικές τέχνες με την αερόβια άσκηση. Φημίζεται για την ευεξία που προσφέρει, καθώς είναι ο μαγικός δεσμός αυτοάμυνας και γυμναστικής.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO

SPINNING

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 45΄*** 600-700 kcal

SPINNING

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ ΣΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΧΩΡΟ μοναδικό ως προς την αποτελεσματικότητά του για την επίτευξη στόχων καλής φυσικής κατάστασης και υγείας. Είναι ένα από τα πιο έντονα προγράμματα γυμναστικής και βασίζεται στη χρήση ενός ΣΤΑΤΙΚΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ πάντα με την καθοδήγηση εξειδικευμένου INSTRUCTOR.

Η ένταση της προπόνησης μπορεί να αυξηθεί ή να μειωθεί και για αυτό άτομα με διαφορετικό επίπεδο φυσικής κατάστασης μπορούν να γυμνάζονται μαζί. ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ,ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΧΑΡΙΟ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΑΘΛΗΤΗ. Όσο προπονείστε η φυσική σας κατάσταση βελτιώνεται.

Σε άριστο περιβάλλον με εξειδικευμένους προπονητές και μουσική που προκαλεί και ενθαρρύνει την άσκηση, το spinning αποτελεί τον πιο εύκολο και ευχάριστο τρόπο καύσης λίπους έως και 800 θερμίδων σε μια ώρα. Αυξάνετε την αερόβια σας ικανότητα, καίτε λίπος, αυξάνετε τον μυϊκό τόνο των ποδιών, των γοφών και των γλουτών. Με 2-3 φορές την εβδομάδα έχετε απώλεια κιλών.

PERFECT ABS & LEGS

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 55΄**300-400 kcal

Πρόγραμμα για την αποκλειστική ενδυνάμωση των κοιλιακών και των ποδιών. Για όσους και όσες… θέλουν λεπτή μέση και καλλίγραμμα πόδια!!!

CIRCUIT

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 55΄** 500-600 kcal

EXPRESS κυκλική προπόνηση. Δυναμικό και αερόβιο μαζί, για όσους επιθυμούν ένα μάθημα διαφορετικό αλλά και ταυτόχρονα απλό!!!

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO

PILATES

PILATES : 55΄** 300-400 kcal

H φημισμένη και πολυσυζητημένη μέθοδος   προπόνησης για όλους. Η εξειδικευμένη προπόνηση με έμφαση στην αναπνοή και την ενδυνάμωση του κέντρου του σώματος. Βελτιώνεται η ευλυγισία και μέσω της ευθυγράμμισης προάγεται η σωστή στάση του σώματος και συντελείται η αποκατάσταση των τραυματισμών.

 

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO

ΑΕRIAL YOGA

AERIAL YOGA:  55΄** 350-450 κcal

Η AERIAL YOGA, είναι ένα µοναδικό πρόγραµµα το οποίο συνδυάζει την παραδοσιακή Yoga, µε εναέριες ασκήσεις. Με την βοήθεια ειδικών ακροβατικών υφασµάτων, το σώµα αιωρείται και εκτελεί τις ασκήσεις, χωρίς να υπάρχει επιβάρυνση στις αρθρώσεις, ενώ ταυτόχρονα χαλαρώνει το µυϊκό σύστηµα. Απόλαυσε µία ώρα απόλυτης µαγείας!

ELITE WORKOUT

ELITE WORKOUT : 55΄** 350-450 kcal

Ολοκληρωµένο δυναµικό πρόγραµµα µε τις πιο σύγχρονες ασκήσεις και τεχνικές του fitness.Ένας συνδυασµός ενέργειας, έντασης, κατευθύνσεων και προπονητικών µοντέλων µε στόχο την συνολική λειτουργική εκγύµναση του σώµατος µε αποτέλεσµα για όλα τα επίπεδα.

DANCE AEROBIC

Dance Aerobic:  55΄ ** 550-650 kcal

Κάψτε θερμίδες με τον ασφαλέστερο τρόπο! Πρόγραμμα χορογραφίας αεροβικής γυμναστικής εναλλασσόμενης έντασης ,σχεδιασμένο με απλά και σύνθετα βήματα. Πάρτε μέρος σε ένα τρελό party!!!

ΟΡΘΟΣΩΜΙΚΗ

ΟΡΘΟΣΩΜΙΚΗ : 55΄** 350-450 kcal

Ένα πρόγραμμα με ήπιες-ειδικές και αποτελεσματικές ασκήσεις για καλύτερη και σωστή στάση του σώματος. Απευθύνεται σε όλα τα επίπεδα ασκούμενων καθώς ενδείκνυται για αυχενικούς και ραχιαίους πόνους .Ότι καλύτερο για την δυσκαμψία των αρθρώσεων και για αποκατάσταση τραυματισμών.

ΤΑΒΑΤΑ

ΤΑΒΑΤΑ : διάρκεια 55’ ||βαθμός δυσκολίας *** || kcal: 600-700
Έντονη διαλλειματική προπόνηση που αυξάνει την αντοχή,ενεργοποιεί το μεταβολισμό και βοηθάει στην απώλεια λίπους. Ένα δυναμικό προγραμμα που θα σε κάνει να νιώσεις τη διαφορά!

EXTREME BOOTY WORKOUT

EXTREME BOOTY WORKOUT : διάρκεια 55’ \\ βαθμός δυσκολίας ** kcal: 300-400
Το απόλυτο πρόγραμμα για γλουτούς και πόδια.εξειδικευμένες ασκήσεις που στοχεύουν στην ενδυνάμωση,τη γράμμωση και την τόνωση των γλουτών.

 

CROSS TRAINING

Cross Training : διαρκεία 55’ // βαθμός δυσκολίας *** κcal: 500-600 

 

PERSONAL MINI GROUP

PERSONAL MINI GROUP : διάρκεια 55’ \\ βαθμός δυσκολίας ** // κcal: 450-550
Το personal mini group είναι ότι καλύτερο μπορεί να επιλέξει κάποιος ασκούμενος για να επιτύχει γρήγορα και σίγουρα τους στοχους του. Έχοντας στο πλάι σου τον προσωπικό σου γυμναστή πετυχαίνεις γρήγορο αποτέλεσμα,ασφάλεια στην προπόνηση,απόλυτη εξατομίκευση της προπόνησης,προσαρμογή της προπόνησης με βάση τις ειδικές συνθήκες της ημέρας,παρότρυνση και εκμετάλλευση κάθε δυνατότητας σε κάθε προπόνηση και φυσικά οικονομία σε χρόνο.